onsdag 7. mars 2012

Ungarske Skatter

Jeg hadde håpet å finne meg maaange skatter på
markedet i Budapest, men når vi kom dit ble
 jeg nokså skuffet.
de solgte ikke mye som var verdt å ta med
 hjem, for å si det sånn...
Nesten alle bodene på markedet solgte det samme.
Men akk. jeg fant da noe alikevel!

Elsker disse koppene, og angrer på at jeg ikke
kjøpte fler enn 2!
Hvor dum kan man bli??


Jeg elsker iallefall disse koppene
Foreløbig står de bare til pynt.. Har liksom ikke helt
"råd" å bruke dem


De står fint der.. sammen med det nye bildet jeg kjøpte på
kremmerhuset i går. 


Lille Theogutten var også tilstede da kameraet knipset.. 
Her skal dere få hilse på han :)


Veldig interessert i kamera ja!


Tidlig krøkes!


Snusken til Mamma




Ha en fin kveld alle sammen!

Nå kommer snart giveaway
i samarbeid med PUR GLEDE

Gled dere!

1 kommentar:

  1. In this manner my friend Wesley Virgin's report launches in this SHOCKING and controversial video.

    As a matter of fact, Wesley was in the military-and soon after leaving-he unveiled hidden, "MIND CONTROL" tactics that the government and others used to get whatever they want.

    As it turns out, these are the same secrets tons of famous people (notably those who "became famous out of nothing") and top business people used to become rich and famous.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    That's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe that expression has even occurred INSIDE your own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind 7 years ago, while riding an unlicensed, beat-up bucket of a vehicle without a driver's license and $3.20 on his banking card.

    "I'm very frustrated with living check to check! Why can't I become successful?"

    You've taken part in those types of conversations, right?

    Your success story is waiting to start. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    Take Action Now!

    SvarSlett