søndag 11. mars 2012

Giveaway!

Da er tiden inne for ny giveaway!
for å feire at jeg har rundet 30.000 besøk, og for at bloggen fyller 1 år 30 mars :) 

Hurra!






Tusen takk til alle dere lesere som har gjort dette med blogging så utrolig gøy!
Nå vil jeg gi bort en fin fin premie 
som også denne gangen sponsen av 

Titt gjerne en tur innom nettbutikken , og facebooksiden til butikken.
Åse selger utrooolig mye fint! 

Premien denne gangen er  3 Melaminboller fra Rice, med kloke ord. 
Og et sett med melamin skjeer.

Denne gangen kan du ta tilsammen 6 lodd

1 lodd for kommentar

2 lodd for link på din blogg
(bruk bildet over)

3 lodd for å legge meg til i bloggrullen din

Du kan selvfølgelig også delta om du ikke har blogg.
Kommenter under innlegget, og legg ved epost adressen din.

Lykke til alle sammen





62 kommentarer:

  1. De var stilige, så jeg prøver lykken med 1 lodd jeg :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. 1 lodd håper jeg på!
    Tusen takk for din flotte giveaway du holder for oss!

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Så koslig og inspirerende blogg du har! :)
    Er gjerne med på denne flotte giveawayen, 1 lodd.
    Ha en fin kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  4. Tre lodd.
    Kommentar + linking til bloggen din! :-)
    http://proudtobedifferent.blogg.no/1331497316_vinn_herlige_skler_og.html

    Krysser fingrene!

    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg er med ! :D 1 lodd på meg ^^ ( Hvis du med bloggrull mener venner så har jeg nå også lagt deg til som venn)

    SvarSlett
    Svar
    1. med bloggrull, så mener jeg en sånn som du ser til høyre for innleggene her--------------->

      Slett
  6. Prøver lykken med 4 lodd jeg:) Skal få lagt den inn på bloggrullen min i morgen..:)

    Bollene var jo helt nydelige da!

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  7. Gikk visst ikke å legge deg til som venn "/ Men 1 lodd da i hvertfall :D

    SvarSlett
  8. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  9. 1 lodd:)
    niandi@online.no

    SvarSlett
  10. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Ble 4 Lodd på meg ^^
    (tror jeg)
    =)
    Veldig fin giveaway, og gratulerer med 1års dag på forskudd & SÅ mange besøkende :)
    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Håper vinner sjangsen er med meg :)
    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Gratulerer til deg! Jeg vil gjerne delta med ett lykkelodd. Flotte premier! anikris3@online.no

    SvarSlett
  12. tar 1 lodd!:) gratulerer så mye:)
    mvh Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. 1 lodd - fin side for bestemødre og-:)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  14. Jeg blir med, 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  16. 1 lodd på meg!:) bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  17. 1 lodd :O) lise_holmedal@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Trekker alle 6 lodd å håper at 1 er et vinnerlodd :)
    Gratulerer med 1 års dag
    Ha en super duper dag
    Klem

    SvarSlett
  19. Gratulerer med så stort, flott tall!:) Prøver gjerne lykken med ett lodd jeg :) linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Tar med meg ett lodd denne gangen jeg :)
    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg blir med på ett lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  22. Trekker meg 1 lodd og håper lykken står meg bi!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  23. Jeg blir med,
    prøver lykken med seks lodd:)

    SvarSlett
  24. Jeg er med og satser på vinnerloddet :-)

    SvarSlett
  25. Hei :-)

    ♥ GRATULERER masse med feiringene dine ♥
    Takk for titten i den fine bloggen , den må jeg følge videre. Har desverre ikke blogg, så da takker jeg ja takk til 1 stk lodd i give awayen og prøver sjansen.
    Ha en riktig GOD HELG!!

    Mvh Merete( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  26. Jag är gärna med, jag tar 3 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/10-april-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  27. Jeg prøver lykken med 1 lodd!

    SvarSlett
  28. Gratulerer med så mange besøkende OG blogg-bursdag! Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    God helg!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  29. 1 lite lykkelodd til meg :)

    SvarSlett
  30. Så flotte premier med så nydelige farger ♥♥♥

    Jeg prøver lykken med 3 lodd. Følger deg fra før og du ligger allerede i bloggrollen, og har lenket her:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/giveaway-hos-elle-melle-giraff.html

    Krysser fingrene og ønsker deg god helg.

    Bli gjerne med på min giveaway også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Men da ble det 6 lodd på deg :P og ikke 3. Hehe.

      Slett
  31. Heisann! Jeg er med! 2 lodd til meg! Ha en super lørdag! :-D

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 4 lodd, 1 for kommentar og 3 for følger av bloggen. Elsker Rice produkter så nå er det bare å krysse fingrene.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  33. Prøver vinnerlykken med 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  34. Jeg tar gjerne ett lodd, og håper at jeg vinner denne fantastiske premier:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  35. ELSKER RICE!!!
    "Full tank ja.." :-) Trekker 6 lykkelodder!
    Ha en fin dag!! :-)

    SvarSlett
  36. Heihei! :)
    For en fantastisk giveaway! :)
    Her vil jeg gjerne være med på 1 lodd:)

    klem fra siv anita pettersen
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Superfine premier, 1 lodd til meg.

    Hilsen Hege Fossan Løyning
    hegefp@online.no

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne være med, ett lodd!!!
    hanne.kjersti.lokken@dt.no

    SvarSlett
  39. Jeg blir gjerne med i trekningen med 1 lodd. Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  40. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  41. 1 lodd til meg!

    Hilsen Bente (ofsbehan@gmail.com)

    SvarSlett
  42. Jeg vil gjerne være med! :)
    Elsker alt fra pur glede! 1 lodd på meg :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  43. Mellamin er fint =)
    Jeg tar 6 lodd og krysser fingrene!
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  44. Hej och Grattis!
    Härlig GIVEAWAY, jag är gärna med och tar en lott tack :)

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  45. Hei Hilde! Det blir et lodd på meg og....Dumpet over bloggen din idag på jakt etter oppskrift på fine rundstykker....
    Er kjempebegeistret! Flott blogg!! God påske til deg og alle følgerne dine!!

    linda:)

    SvarSlett
  46. full pott her :-D

    mamlene.blogspot.com

    SvarSlett
  47. Så fin premie! :D Tar 4 lodd :)

    Lina

    SvarSlett
  48. Fargerikt og stilig:)
    Trekker 1 lykkelodd.
    God påske:)
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  49. Tar ett lodd:) Supersøte!!
    livvedvik@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg elsker Rice. Trekker 6 lodd og krysser fingrene
    http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/04/give-away-hos-ellemellegiraff.html
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg prøver lykken med ett lodd jeg, siden jeg ikke har blogg =)
    marthasunniva@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Hei på deg!

    Har delt med alle mine over 700 venner,
    men har ikke blogg.
    Vil gjerne være med på trekningen av disse fine tingene.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  53. (⁀`⁀,) ☆ ☆ ☆ Jeg har desverre ikke blogg,som er opp
    .`⋎´☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆og går.Men jeg har delt med alle mine
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆ ☆venner på Facebook. :)
    •°*”˜˜”*°•.☆ ☆ ☆ ☆Håper du har hatt en kjempe fin Påske.
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷJeg er fast følger av bloggen din også :)
    Kjempe fine premier du har,å Kjempe masse gratulere med 1 års dag. Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Jeg blir gjerne med ;) 1 lodd til meg da ;)

    Hilsen NIna

    SvarSlett