torsdag 17. november 2011

Giveaway

Det er jo snart jul, og da får jeg ekstra lyst å gi bort ting ;)

Vi kjører igang enda en giveaway!

Denne gangen er det nettbutikken
som står for premien
som er en nyyydelig termos fra Blafre, og en 
valgfri pukka-te






Du kan ta 4 lodd i denne giveawayen.

1 lodd for å kommentere under her med hvilken te du ønsker
utvalget finner du HER
1 lodd for å like pur glede på FACEBOOK
1 lodd for å legge til bloggen min i bloggrullen din
1 lodd for å linke til giveawayen i sidebaren på bloggen din, 
eller på facebook (bruk bildet over)

Trekningen er 15 desember

Ta dine lykkelodd, og få en kjempefin gave før jul 

LYKKE TIL

Husk og legg igjen epost adr din om du ikke har blogg 

Jeg har enda en giveaway gående som du kan sjekke ut HER






58 kommentarer:

  1. Pur Glede er jo favorittnettbutikken min, klart jeg må være med :) Tar to lodd, og om jeg skulle vinne ønsker jeg meg Licorice & Cinnamon.

    SvarSlett
  2. Heisann, du har helt supre giweaways!!! Jeg ønsker meg gjerne Pukkas Green tea og tar to lodd (et for kommentar og et for å linke til deg i bloggrullen min). God førjulstid!!!

    SvarSlett
  3. Hei hei :-)

    Denne vil jeg helt klart være med på :-)
    Jeg bare elsker Pukka te og vil gjerne vinne Pukka Relax
    Blafre produkter er også en STOR favoritt blant store og små <3

    Jeg trekker 4 lodd og håper på litt vinnerlykke :-)

    Ha en fin dag videre snuppa

    Klem

    SvarSlett
  4. Hurra for enda en flott give-away!
    Pukka-te har jeg aldri smakt men jeg har en forkjærlighet for blafre :)
    3 lodd til meg (eller 4 om det teller å dele give-away'en på FB).

    SvarSlett
  5. Jeg tar 2 lodd! (3, om Fb-deling går under "linke til giveaway") Pukka Three Mint høres nydelig ut!

    SvarSlett
  6. Pukka Morning Time hørtes ut som noe jeg trenger, begynner å bli litt lei av Earl Gray etterhvert :P

    4 lodd på meg, kommentar, følger, liker og delt på facebook :)

    Ha en god helg!
    Hilsen
    Celatrem(att)gmail(dot)com

    SvarSlett
  7. Hei! To lodd på meg :)
    Liker på face, og Pukka Relax hørtes veldig godt ut!

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hei =) 3 lodd på meg siden jeg ikke har egen blogg =) like på face, delt giveaway på face, og vil Pukka Relax eller Original Chai hørtes deilig ut!

    siden jeg ikke har blogg skriver jeg mailen min =)
    ann_helen1989@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg tar 2 lodd :-D

    theakristine.mail@gmail.com :)

    SvarSlett
  10. Teen jeg ønsker meg må jo være Licorice and Cinnamon, da både lakris og kanel er favorittsmaker her i gården. :) Jeg deltar gjerne med to lodd. Og ønsker deg en fin helg. :) Vennlig hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  11. Pukka Relax! 1 lodd på meg da!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Super blogg!Har lyst til å prøve både mat- og hekleoppskrifter. Prøver meg med et lodd (både uten blogg og facebook). Synes lakris og kanel-te høres godt ut:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  13. Flotte førjulspremier....

    Jeg tar 2 lodd og ønsker relax-teen

    marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  14. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    ღ Jeg blir gjerne med.
    Jeg ønsker meg Pukka Lemon Green Tea om jeg er heldig. Har likt Pur Glede og Linket til Facebook siden min.. Nice Blogg du har her...
    Ønsker deg en fin høst.
    Hilsen Monica i Bergenღ
    ˙·٠•●♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  15. Så søt termos - og deilig te! Jeg ønsker meg Relax! 2 lodd til meg! :-)

    SvarSlett
  16. 3 lodd og jeg ønsker meg Pukka Green Chai :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  17. ..og trekningen er på vår navndag! Var det med vilje eller?? ;-)

    SvarSlett
  18. 1 lodd- Pukka Detox
    1 lodd- liker på fb
    1 lodd- linket på fb

    lisbeth nyborg

    lisbeth_nyborg(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  19. Lusker til meg to lodd og krysser fingrene for Pukka Harmonise. Syntes det trengtes enda en Hilde på påmeldingslisten. ;) Har giveaway selv nå, så titt gjerne innom. :)

    SvarSlett
  20. Jeg tar 1 lodd.
    Jeg har ikke smakt noen av disse teene, men vil gjerne prøve Pukka cleanse eller Pukka mint green te.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg er med :D ønsker meg Pukka Harmonise :) Deltar med 3 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  22. 1 lykkelodd til meg :-) Ønsker meg Pukka refresh!
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  23. Jeg tar med meg tre lodd hos deg. Pukka Morning Time er min favoritt :) Jeg deler på facebook :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  24. Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (kommentar+facebook).

    Om jeg er den heldige vinneren ville jeg hatt "Relax".

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  25. 3 lodd tar jeg med meg- og jeg tror nok jeg ville hatt relax te :)
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  26. Jeg er overmåte klar for å prøve den der Relax teen! 1 lodd til meg!

    SvarSlett
  27. Heisan
    Nydelig premie så denne trekningen vil jeg gjerne være med på:)
    To lodd til meg:) (kommentar og liker på fb)

    Mvh Merethe(famledaal@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. For en herlig termos:) Jeg tar alle 4 loddene og tar hvilkensomhelst te. Har bare smakt en, harmonise, så vil gjerne prøve noen nye!

    Håper alt står bra til med dere Hilde:9

    Klem fra Tilla

    SvarSlett
  29. Hurra for giveaway! Jeg har aldri smakt Pukka-te, men muligens Relax hadde vært no for meg?! Prøver iallefall lykken med 2 lykkelodd:)

    SvarSlett
  30. Jeg prøver meg på 2 lykkelodd :)

    Vil gjerne vinne Pukka Morning Time :)

    SvarSlett
  31. Jeg trekker gjerne 1 lodd :-) Ha en fin kveld!!
    Hanne (hanneerika@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Eg er sjølvsagt heilt med på denne fine Gje Vekk-en! :)
    Eg tek 4 lodd - full pott, og held ein knapp på Pukka Mint Green Tea :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne delta, og synes Pukka Licorice & Cinnamon te så fristende ut.
    Trekker 3 lodd, og deler på Facebook.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  34. 3 lodd på meg , deler og liker på Facebook :)

    SvarSlett
  35. Pukka detox tar jeg gjerne i tekoppen både morgen og til aftens:)

    3 lodd tilsammen på meg:)

    skikkelig tidlig førjulshilsen fra Michelle:)
    michellenibe@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Hei!

    Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg!! Kjempefin blogg du også har :)
    Jeg vil selvfølgelig veldig gjerne være med i giveawayen din! Jeg ville hatt pukka lemon green tea hvis jeg var så heldig å vinne!
    To lodd til meg

    SvarSlett
  37. Tar 1 lodd og ønsker Pukka Harmonise :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Slenger meg på med 1 lodd og ønsker meg Pukka Night Time!

    Betina, betinium@hotmail.com

    SvarSlett
  39. 3 lodd til meg!

    Og så krysser jeg fingrene får at jeg vinner (jeg vil, jeg vil, jeg vil VINNE!!!) :0)


    Du er forresten invitert til å bli med å feire bloggen min sin 5 års dag! Gavdryss (ikke mindre enn 3 Giveaway - ja en er ikke av ny dato, det må sies. men det er de to siste) Bli med, bli med!

    Ha en flott mandag!

    SvarSlett
  40. Glemte å si hvilken te jeg vil ha...Elsker te, Elsker Pukka te - det må bli three fennel!

    Å den termosen har jeg veeeldig lyst på også ;0)

    SvarSlett
  41. 3 lodd på meg .-) Delt & likt på Facebook :-) Vil gjerne ha Pukka Detox om jeg vinner ;)

    SvarSlett
  42. 4 lodd! Deler på facebook, liker på facebook, har lagt til bloggen din på min og ønsker hvilken som helst pukka te, bare ikke after dinner, for den har jeg :)

    SvarSlett
  43. tone lise johansen3. desember 2011 kl. 16:14

    Hei du Hildemor :) så fin ein blogg du har:D tar gjerne litt lodd jeg. Har delt og likt på facebook,og ønsker meg hvilken som helst te, da jeg ikke har prøvd noen av de:D

    SvarSlett
  44. Jeg tar gjerne 4 lodd. Har delt på facebook denne gangen. Om jeg er den heldige er Refresh min favoritt av Pukkas teer :)

    Du ligger i boggrollen fra før.

    God advent!

    Klem

    SvarSlett
  45. 1 lille lodd..Liker best Pukka Revitalise, Detox, Relax, fritt valg:) masiki(att)logstoff.com

    SvarSlett
  46. Da ønsker jeg meg et lodd og en pukka licorice/cinnamon! Den er veldig god og het før Pleasure, med god grunn.

    SvarSlett
  47. Hei og God Jul. Tar 2 lodd å ønsker meg Pukka Chamomile & Vanilla.

    SvarSlett
  48. Heisann! 4 lodd på meg:)
    Jeg ønsker meg Pukka Revitalise.

    Jeg liker Pur Glede veldig godt, og premiene er veldig fine!

    SvarSlett
  49. Med to lodd ønsker jeg med Pukka lemongrass & ginger

    apellinda@gmail.com

    SvarSlett
  50. Hei :)
    Med to lodd ønsker eg meg Pukka Love.

    fida93_2@hotmail.com

    SvarSlett
  51. 2 lodd på meg :) Jeg ønsker meg pukka harmonise

    ingvildlyngar@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Jeg ønsker meg Pukka Love :)
    Liker pur glede på facebook, så 2 lodd på meg :) :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  53. Tre lodd til meg! Teen som er best heter three ginger.

    SvarSlett
  54. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 4 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  55. I siste liten, men jeg rekker visst akkurat. Du er allerede med i bloggrullen min, og licorice and cinnamon te høres fantastisk ut, det skulle bli to lodd. :-)

    SvarSlett
  56. Jeg trekker 2 lodd i siste liten, og blir jeg heldig vinner ønsker jeg meg pukka detox.

    aninelind@yahoo.no

    SvarSlett