lørdag 12. november 2011

Førjuls Giveaway!

Da var det klart for å snike inn en liten giveaway før jul

Premien er en kjempeflott jule bok, med masse inspirasjon,
 oppskrifter, mønster og sjablonger.
Det er vel perfekt å få denne før jul, så man kan lage masse fint?!


Boken er skrevet av Kristin Langebraaten.
Her får du et mangfold av ideer.
Det er bare fantasien som setter en stopper.
Du finner nisser og engler brukt på tekstil, broderi, lerret og kort og ideer til å bygge 
opp ditt helt spesielle julelandskap. 
Har du noen gamle tekstiler liggende, får du tips til hvordan disse kan brukes.


For å bli med i giveawayen kan du ta tre lodd!

1 lodd for å skrive en kommentar under
1 lodd for å legge meg til i blogglisten din
1 lodd for å linke til giveawayen på din blogg ( bruk det øverste bildet)

Om du ikke har blogg selv, legger du ved e-post adressen din, sånn at jeg kan kontakte deg om du vinner!

LYKKE TIL ! 





42 kommentarer:

  1. Jeg tar herved 1 lodd :-D fiin bok!!

    SvarSlett
  2. Spennende, den fine boken kunne jeg tenke meg å vinne. En stk kommentar og du er også lagt til i blogglisten min, så det skulle bli to lodd. :-) Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  3. Jeg trekker alle 3 lodd å håper jeg vinner :-)
    Elsker julen og alt som har med jul å gjøre :-)

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei!

    Det hadde vært koselig med en slik bok! :) Følger deg allerede :)

    LK

    SvarSlett
  5. Jeg trekker gjerne 2 lykkelodd :)

    SvarSlett
  6. Hei Hilde!
    Åhh, denne boken vil jeg veldig gjerne vinne. Jeg trekker 3 lodd.
    Og så fine bilder du har tatt under her. De var veldig proffe, og for noen SØTE unger :-)
    Ha en fin uke!
    Klem :-)

    SvarSlett
  7. jeg vblir med på trekning med ett lodd!

    Fin premie!!

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hei. Så nydelig! Klart jeg vil være med, kanskje får jeg noen gode ideer når det gjelder julefeiring. :) Tar med meg 1 lodd. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  9. Jeg tar 1 lodd og krysser fingrene :-) Super premie!

    theakristine.mail@gmail.com :)

    SvarSlett
  10. Jeg elsker jul og advent, trekker 1 lodd og krysser potene til katta! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg blir med på 2 lodd :-D
    (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  12. 1 lodd på meg da!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Har dessverre ikke blogg, men vil gjerne være med med ett lodd alikevell<3

    Klem Michelle
    (michellenibe@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. 1 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger deg fra før, har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-ellemellegiraff.html og så er du i bloggrollen i Lykkelig med litenbloggen ♥

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  16. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Giveaway er gøy , jeg blir med.

    Så fin blogg du har jeg gleder meg til å bli med videre , klem Marit..

    3lodd på meg ,og lykke til med det haha...

    SvarSlett
  18. Kjempe hyggelig at du ble med på min Give away..:)Jeg trekker to lodd nå (kommentar og følger).
    Skal se om jeg får lagt ut en link en av de nærmeste dagene også.
    Klem

    SvarSlett
  19. heihei :)
    Åh så koselig giveaway, her blit jeg gjerne med på 1 lodd :)

    klem fra siv anita, siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  20. Heisann :-)

    ☼♥ Så fin blogg du har, lagt meg til som følger. Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 1 stk lodd. Ha en fin uke!! ♥☼

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  21. 1 lodd til meg ;0)

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  22. eg e med, eg e med :D
    1 lodd til moi!

    SvarSlett
  23. denne boken er kjempefin! ønsker meg denne. er med med 1 (vinner)lodd :) hilsen sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  24. Elsker hobbybøker og elsker jul, så denne må jeg være med på :)
    2 lodd til meg for kommentar og følger!

    SvarSlett
  25. Heisann. Ser ut som en super koselig bok! Jeg tar et lodd for kommentar (har tidligere linket til deg i bloggrullen min, gjelder den nå også så tar jeg et lodd til :-) )

    SvarSlett
  26. Det ser ut som en veldig flott bok, så jeg vil også ha et lodd! :D

    SvarSlett
  27. jeg har ikke blogg så da blir det et lodd på meg =) hørtes ut som en flott bok, som kan gi mange gode ideer =)

    mailen er: ann_helen1989@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Hei til deg, navnesøster og medtrondheimsboer! Jeg prøver meg med 1 lykkelodd! God helg! :-)

    SvarSlett
  29. Heisan.
    Trekker ett lodd og håper at det er akkurat det som er vinnerloddet:)
    Mvh Merethe(famledaal@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. To giborter, så koselig:) Denne boka så jo kjempefin ut! Nå skal vi snart begynne med juleforberedelsene, og da er det jo alltid fint med litt ny inspirasjon:)

    Jeg tar tre lodd:)

    Klem fra Tilla

    SvarSlett
  31. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  32. Hei,

    Høres ut som en veldig fin bok, jeg ønsker meg!

    Deltar meg full pott, jeg, og håper på det beste :)

    Lykke til alle sammen!!!

    Klem xoxo

    SvarSlett
  33. Deltar med ett lodd! Du kan nå meg på marte1995@live.no

    SvarSlett
  34. Jeg trekker gjerne 1 lodd :-) Ha en fin kveld!!
    Hanne (hanneerika@hotmail.com)

    SvarSlett
  35. Oi, trudde eg hadde meldt meg på allereie. Då får eg gjere det no, i alle fall! :)
    Eg tek 2 fine lodd, takk :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  36. Jeg er med og trekker 2 lodd ♥!
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  37. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Kjempefin give away:)
    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd;)

    SvarSlett
  39. *Kommentere* ;)

    Et lodd til meg :)

    SvarSlett
  40. Så spennende! Jeg trekker 2 lodd :-))

    SvarSlett