fredag 13. januar 2012

Heklede smokkelenker


Jeg motet meg opp, og leitet fram smokkelenke-delene
jeg bestilte for en evighet siden...
Og det var jaggu på tide!
Det ble 4 smokkelenker i forskjellige farger.



Nå må jeg bestille mer deler, så jeg kan hekle flere!
Dette var virkelig noe for meg. Det gikk fort å se
resultater. Det liker vi!


Pyntet alle med søte små knapper




Theo har fått den ene, og jeg lurer virkelig på HVORFOR jeg
 ikke har gjort dette før???




Har du lyst på en smokkelenke? 
Send meg en mail! ;) 

Ha en fin fin helg

....Det skal jeg!


7 kommentarer:

  1. Kjempefine :) Så lurt å pynte med knapper :-)

    Klem
    Ps. sjekk mailen :-)

    SvarSlett
  2. Giraffknappen var supersøt ;-) hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  3. Husker ikke helt.. men var vel etsy eller ebay tenker jeg..

    SvarSlett
  4. Synd mine små har sluttet med smokk... For disse var super søte!!!

    SvarSlett
  5. Kjempefine, det er så mange stygge på markedet, så disse falt veldig i smak. Sier som Janet at det nesten er synd at mine er så store at de har sluttet med slikt!

    SvarSlett
  6. Såååå fine disse var! Digga den lyseblå med giraff. Har du den enda?:)

    SvarSlett
  7. kjempe fine :) hvor har du bestilt clips og mam ringer fra? jeg finner det ingen steder. :(

    SvarSlett