tirsdag 24. juli 2012

Im still here !

Hei kjære dere!


Nå har det vært ufattelig stille på bloggen en laaang periode, og det vil jeg først og fremst beklage!
Håper at dere tilgir meg, og fortsetter å henge med.
Det er mange grunner til at min tilstedeværelse har minsket endel... Men jeg er her fortsatt, og håper at jeg kan være litt mer aktiv på bloggen fremover
Jeg har jo som mange vet fått en ny liten engel i livet mitt <3


Han har blitt en stor gutt, og krever endel tid og oppmerksomhet. Neste mnd fyller han hele 1 år!! Det er helt vilt hvor fort det siste året har gått!
Ellers, har jeg begynt å jobbe selvstendig, og det tar jo endel av tiden min om dagene. 

I min nye jobb, har jeg møtt utrolig mange spennende, inspirerende og flotte mennesker. Jeg har fått lov å bli kjent med et par, som nå er blitt noen av mine beste venner. 
Tina og Daniel er to personer som gjør så mye godt for andre, og jeg setter utrolig stor pris på deres vennskap. Tina er "mamma" i en organisasjon, som vokser seg større og større, noen av dere har kanskje allerede hørt om den.


Jeg kunne skrevet utrolig mye mer, men jeg vil heller at dere leser det direkte fra de som gjør dette.

Dette skriver de på bloggen sin

Vi kjemper for en verden hvor barn ikke fryser, går sultne eller ikke har noen plass å bo! På tre måneder halp vi over 19 000 barn, og du kan enkelt bidra til at vi kan hjelpe enda fler! Vi sender baby-og barneutstyr til barnehjem/babyhus/fødeavd flere steder i Øst-Europa, Afrika, Asia og Sør-Amerika. I tillegg driver vi et barnesenter i Uganda, hvor det kommer over 700 barn hver éneste dag. Her kan dere følge oppdateringer, lese historier, få et innblikk i hvordan vi jobber og les om kommende prosjekter! www.varmesmahjerter.no www.facebook.com/varmesmahjerter Støtt oss gjerne ved å donér et valgfritt beløp til vår giverkonto: 4266.15.37188! Vårt regnskap holdes offentlig, og 100% av innsamlede midler til denne kontoen går til omkostninger ved forsendelser over hele verden


Jeg anbefaler alle å gå inn på bloggen og lese om det fantastiske arbeidet de gjør for å hjelpe barn rundt omkring i verden. Og de gjør det uten lønn! 





Jeg vil også linke direkte til min kjære 
Tina - En blogg om et stort engasjement for en bedre verden!

Takk for at jeg har fått blitt kjent med deg, du er en fantastisk, inspirerende, smilende, humørspredende person, med et vanvittig stort hjerte, og jeg har blitt utrolig glad i deg! 

-------------

Når det gleder hobbysyssler, har det blitt litt for lite av det i det siste. Men jeg kommer sterkt tilbake! 
Håper dere ikke har gitt meg opp ;)

Ha en kjempefin dag og uke alle sammen!


You are successful the moment you start moving toward a worthwile goal
-Charles Carlson

1 kommentar:

  1. Hei hei.
    Så flott blogg...her er det ikke bare å lese også gå videre....må komme tilbake til deg igjen og lese innlegget ditt en gang til jeg....nå må jeg springe på trening m sønnen.
    Men du, hvilke skrift type bruker du?
    Kan jeg få spørre om det?
    Jeg leter og leter og plopp!!!
    her var den.....
    kommer snart tilbake en av daggene...søren og at jeg nett fant deg nå for her inne fikk jeg lyst til å lese enda mer.
    Vel, bare noen ord i all hast mens en gutt står i gangen og roooooper på mammaen sin.... takk for titten så langt. På gjensyn!
    de beste ønsker fra ida

    SvarSlett