torsdag 29. september 2011

Baby lue og litt inspirasjon

Lille gutten min trengte en lue til, og jeg ville svinge meg litt med heklekroken...
Det ble en stripete lue i en fei!



Jeg har blitt utrolig glad i brunt og blått sammen, så fargevalget ble enkelt
Jeg ville gjøre litt mer "ut av den" Så jeg valgte å lage øreklaffer og dusk.Syns den ble kjempesøt!
Jeg heklet den på frihånd, og har desverre ikke noe oppskrift på den. Men den er heklet med halvstaver. 

Jeg har begynt på matchende votter, men er bare ferdig med den ene. Den andre skal jobbes på iløpet av helga. 
Vottene har jeg fått til en oppskrift på. Så den skal jeg legge ut. 

-----------

Når "svigers" var på besøk hadde de med seg masse franske inspirasjonsblader til meg. Hærlig!
Så nå har jeg lyst å begynne å scrappe igjen. 
Har utrolig mye utstyr som bare ligger og slenger. Det burde absolutt blitt gjort noe med! Skal fremkalle litt babybilder og sette igang med en ny album til lillegutt. 


Jeg er ikke så god i fransk, så jeg skjønner særdeles lite av det som står i bladene. Men det er MYE inspirasjon i bildene. Og jeg elsket spesielt den boka/bladet under her. 
Masse forslag til scrapping av familie bilder:) 


På tide å fremkalle bilder!

Ha en fin kveld :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar