lørdag 28. januar 2012

Et pannebånd på en fredagskveld

I går måtte jeg bare finne frem litt garn og en heklekrok
Et pannebånd er så fort gjort..
Og når jeg i tillegg har fått en bestilling på et, så 
var det bare å sette igang


Det ble et helt enkelt et med fastmasker.
Denne gangen sydde jeg det ikke sammen, 
men festet noen treknapper på, sånn at man kan velge litt
selv hvor løst/fast man vil ha det. 

Det er heklet dobbelt, med merino ekstra fine i to forskjellige farger.. 
Lys limegrønn og Biege. 
Det er skikkelig mykt og godt, å klør ikke i det hele tatt!!
Wee!!! Bare så synd de har sluttet
å selge dette garnet på den lokale sjappa.

Jeg har fire nøster i samme garn, i fargen vinrød...
 Litt usikker på hva jeg skal gjøre med det.
 Kanskje jeg finner på noe lurt i kveld


Ha en flott helg alle sammen! ;) 

Heeeiii!

1 kommentar:

  1. Så deilig med slike raske prosjekter, også rålekker fargekombinasjon!
    Likte også at du festet med knapper, så lettvint om det småtasser som også vil bruke mamma`s pannebånd :)

    SvarSlett