fredag 17. februar 2012

Glede

Det er det hun skaper, Åse som driver nettbutikken 
Pur glede.
Aldri har jeg funnet en nettbutikk som treffer mer i hjertet 
enn det denne butikken gjør. 
Åse strør rundt seg med positivitet, varme og ikke
minst GLEDE i det hun 
sender ut de fresheste varer rundt om i landet.

Denne uken har det kommet varer fra Wu-Wu
inn på nettbutikken, og jeg tenkte jeg skulle
vise dere noe av skjønnhetene.

Jeg vinne i lotto snart!!!
















Sukk.... Jeg har lyst på alt!
Og jeg tror lille Ida jenta mi ville falt pladask 
for hvert eneste produkt!


Om du har lyst å se mer på disse skjønnhetene
og de andre nyhetene hos Pur glede.

Kan du gå inn på butikken 

Da ønsker jeg dere alle sammen en fortreffelig HELG!

Jeg skal nyte helgen sammen med venner og
familie. 
Når det blir mandag, reiser jeg på ferie
med kjæresten. 
Det blir godt det!
Vi skal til Budapest på avslapping, shopping og spa.
Det gledes helt enormt.

Har du vært i Budapest? Og har du evnt noen tips 
å komme medtil hva som bør sees,
 plasser man bør dra osv?



Bildene er hentet med tillatelse fra Pur glede sin fb side


4 kommentarer:

  1. åååååå så mye vakkert :)
    Litt for søte for lillemann men perfekt til mor hær i huset <3
    Kos dere masse på kjæresteferie :)

    SvarSlett
  2. Tusen millionar takk for så gode ord om meg og butikken min <3 Fin start på helga!
    God tur til Budapest - nyt kvart minutt :)

    SvarSlett
  3. åh...så fine bilder!
    Må ta en titt innom den nettbutikken!
    Kos deg masse i Budapest, har aldri vært der selv, men er definitivt et sted jeg tror er verd et besøk!;)Har jo bare hørt skryt!

    Og spaaaa....høres bare så deilig ut!;)

    Klem
    Rikke

    SvarSlett
  4. Vi tilbyr alle typer lån, for eksempel investeringslån, prosjektfinansiering og økonomisk støtte til enkeltpersoner, bedrifter over hele verden. Vi gir midler med en rente på 3%. Få lån på syv (7) virkedager.

    E-postadresse: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +18474539904

    SvarSlett