onsdag 7. desember 2011

Julegaver og Gavelapper

Noe jeg elsker med julen, er å pakke inn gaver..
I år er alle gavelappene forskjellige. 
Av prinsipp, klarer jeg ikke å kjøpe slike 
ferdige lapper..

Jeg sier ikke at det er noe galt i å kjøpe ferdige lapper!
For all del :) 
Men, jeg eeelsker å sitte å lage dem selv, derfor.


I dag har jeg brukt noen timer nede ved spisebordet 
sammen med etkaos av papir, tape, bånd, merkelapper, 
saks, brads og uinnpakkeda gaver
Har ikke tall på hvor mange gang jeg leita etter
 saks og tape i rotet.. 

Jeg fant noen sånne "halvferdige" lapper på nille faktisk.
 I "gråpapirfarge" som jeg kaller det... 
De var kjempefine å dekorere! 
Her ser du noen flere av de som ble til i kveld. 





FUN FUN FUN 

Og det beste er at det skal så lite til!
Blir jo veldig fint, og personlig :)

Jeg er så gla for at jeg er godt i gang med julegavene! 

Og du.. forresten!

Vist du liker å lese bloggen min, kanskje du vil like 


Ha en fortreffelig kveld ;)





1 kommentar:

  1. Så kreativ du er!hadde det ikke vært for at jeg er ferdig med å merke alle pakkene mine med ferdiglagede merkelapper så hadde jeg kanskje blitt inspiret;) Neste år, DA blir det hjemmelagede lapper!

    SvarSlett