søndag 4. desember 2011

Julestemning

I dag har det blitt litt julestemning i huset
Vi har fått hengt opp adventsstjerna, litt seine i år..
Julegardiner på kjøkkenet, og tatt fram litt godis å satt på bordet
i en RØD skål vel å merke


Det er jo fortsatt ganske mange dager igjen til jul, men jeg er så glad i adventstiden
og spesielt i år, siden vi skal være hjemme hos oss selv.
Da kan jeg pynte alt jeg orker! 
Iallefall helt til Kjæresten sier stopp...

Jeg falt for en lilla adventsstjerne på Åhlens,. Gardinene på stua 
passet perfekt sammen med den, så valget var lett ;)



Den ser vel kanskje mer rød ut på bildet her, men den ER lilla!

Jeg gleder meg til å fortsette å vaske og pynte til jul!

Som du kanskje ser, har jeg pynta bloggen litt til jul også..
Den kommer tilbake til sitt gamle seg igjen etter nyttår!

Hva gjør du på i adventstida? 
Har du begynt å pynte til jul?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar