lørdag 10. desember 2011

Pur glede gleder igjen

Som noen kanskje har fått med seg, har jeg lagt min 
elsk på nettbutikken til 


Det er vanskelig å la være å bestille
 noe når jeg er innom siden.
Det har blitt noen julegaveinnkjøp derifra i år, for
å si det sånn!

Det som er ekstra koselig, er at Åse som driver
 butikken alltid legger sjela si i pakkingen av varene.


Dette fikk jeg som en ekstra julehilsen! Sååå koselig Åse!
Skulle nesten tro at hun leste tankene mine når
hun sendte meg et rosa kremmerhus. 
Jeg hadde nemlig tenkt å legge det inn på neste bestilling.

Må også vise dere disse skjønne Melamin koppene 
jeg har kjøpt! Jeg elsker melamin, det er jo helt genialt! 


Jeg har kjøpt et par rosa med håndtak og, men jeg var så utolmodig på bildefronten
når disse bildene ble tatt, at ingen av bildene ble bra nok.
Men du kan se dem HER
Fargen var enda finere i virkeligheten.. love it! 


Julehilsningen Åse sendte meg, lå i en utrolig søt pose, med engler på...
Teksten fikk meg til å tenke litt..


Jeg har så utrolig mange venner som støtter meg i en vanskelig tid nå, 
og disse englene.. det er nok vennene mine <3 

Jeg er utrolig glad i hver og en av dere! 



2 kommentarer:

  1. Så fine koppe og hyggelig med en hilsen når man får pakke i posten :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med litt ekstra enn hva man forventer! Håper du får en fin tirsdag!!

    SvarSlett