onsdag 15. juni 2011

Uuuhuuugle!

Det er jo så populært med ugler for tiden, så jeg måtte jo bare prøve meg på en. Syns de er utrolig søte, så det kommer garantert flere i uglefamilien her i huset. Både store og små, i mange freshe farger !

Jeg begynte i det små, med en nøkkelknippe, eller hva det kan kalles.
Det er iallefall en kjempesøt ugle, som passer nøklene dine til enhver tid! 


Den har en tråd inni seg som drar nøklene opp når du ikke bruker dem

VIPS


Denne karen er litt sjeløyd, og veldig sjarmerende! Han har ikke fått noe navn enda, så kanskje du kan komme med et forslag? 


Oppskriften fant jeg hos Fru Madsen, og hun har flere fine oppskrifter som jeg skal prøve meg på etterhvert. 

-------------

Nå er det ikke lenge igjen til jeg runder 10.000 besøkende. I den anledning kommer det en give-away på bloggen! Følg med ;) 







6 kommentarer:

  1. Kjempefin, den dær må jeg også prøve meg på :-)
    Ha en findag!

    SvarSlett
  2. Så søte ting du har heklet!!! Kjempefin, både lua og nøkkelringen!! Blir spennende å følge med på give-awayen :) Takk for koselig innlegg på bloggen med cupcake'sene forresten!! :) Hjertene er nåler med hjerter på toppen istedet for vanlige knappenåler . Muffinsene kan godt brukes til lekemat til barna, men jeg bruker dem til nåleputer ;)De er gode til det. :) Oppskrift lagde jeg selv siden jeg ikke er den mest erfarne på å lese oppskrifter :-P men jeg trener på det, også da :) Oppskriften ligger ihvertfall under kategorien Oppskifter håndarbeid/hobby dersom du vil prøve deg ;) ...kanskje legger jeg ut en give-away m. en muffins m slike nåler og litt stæsj etterhvert, men venter litt enda,da ;)
    Har du heklet lenge? du lager veldig mye fint...

    SvarSlett
  3. Hei Hilde... :O)

    Rutene dine lå i postkassen min da jeg kom hjem i dag..., heldigvis. Veldig kjedelig hvis de hadde blitt borte i posten. Har opplevd det, så jeg vet hvor kjedelig det er!

    Søt liten ugle... :O)
    Har prøvd meg på denne uglen jeg også!

    Ha en fin kveld!

    NB: Rutene dine er kjempeflotte!

    SvarSlett
  4. det er den søteste ugla jeg har sett!
    Ser helt forvirra god ut!
    Kjempefin!
    Den fikk jeg lyst til å prøve meg på!

    SvarSlett
  5. Morsom, har tenkt å sy en slik ugle, må bare tenke ut et mønster først:)

    SvarSlett