lørdag 5. november 2011

Pur Glede


Har dere noen gang besøkt nettbutikken til

Pur Glede

Det har jeg! 
Og pga den, er jeg godt i gang med julegavene.

Jeg var å henta den på posten i går, og selv om veldig lite av innholdet var til meg selv, kunne jeg kose meg godt med pakken!
Det lå nemlig en liten overraskelse på lur i den.


Ting som dette varmer virkelig 
En håndksrevet hilsen fra butikken!
Og ikke nok med det...
Det var GODIS inni posen!



Bra det er lørdag i dag, så jeg kan koooose meg med dette!

Anbefaler virkelig denne butikken. En koseligere handel på nettet skal du lete lenge etter.

Siden nesten alt jeg kjøpte er julegaver, kan jeg ikke vise noe her, men stikk 
innom nettbutikken så finner du masse fint!


Åse, som driver butikken lever absolutt opp til ordene de skriver...

Skapt med glede, for å glede

Tusen takk Åse!






3 kommentarer:

  1. Så utruleg koseleg å lese! No vart eg heilt rørt her. Det er veldig fint å sjå at det eg sender blir teke imot slik eg håpar; med glede :) Ha ei strålande helg!
    -åse-

    SvarSlett
  2. Å så koselig :-) Skal ile inn å titte i den butikken :-)
    Bloggen din er blitt kjempefin :-)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Forandringene var kjempefine !!
    Godt du likte koppene ;)

    SvarSlett