mandag 7. november 2011

Pukka!

Jeg har herverd forelsket meg i Pukka teen!
Og i dag kan den nytes i denne nydelige koppen jeg vant 
på Giveawayen hos 



Jeg vant faktisk ikke bare en, men to sånne kopper! :) 
De er jo såå fine!

Jeg har jo aldri vært noe særlig begeistra for te egentlig.. Så jeg har holt meg til kaffe.
Men denne pukka teen har slått opp øynene, og smaksløkene...
Det finnes mange forskjellige sorter, og de lukter og smaker helt nyydelig!
Nå skal det sies at jeg bare har smakt 3 av dem, men tror nok ikke de resterende er noe dårligere.
HER Kan dere se et utvalg av hva som finnes:)

Nå skal jeg drikke opp teen min !

Ha en kjempefin dag alle sammen...



2 kommentarer:

  1. Eg fekk faktisk svar på e-posten eg sendte til dei, og dei kunne godt sende til Noreg, sa dei, men at det då ville bli ein del ekstrakostnader, så ho var usikker på om det ville løne seg for meg. Men eg fann som sagt tilsvarande hesper med slik "tråd" på Kreaktiv her eg bur. No veit eg ikkje om det er ei kjede eller berre ein enkelbutikk, men trur dei har litt av dei same tinga som Panduro. Det er verdt eit forsøk :)
    Synes topphua du har hekla vart SÅ fin - ei slik kunne eg òg tenkje meg å lage :)
    Ha ein fin dag. Her er vi innetulla i skodde for andre dag på rad, skikkeleg mystisk bomullskjensle...
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  2. Hei, takk for fine ord hos meg:).

    Så heldig du er som har vunnet så fine kopper:).
    Klem Hilde

    SvarSlett