fredag 28. oktober 2011

Det mjuke

Ull som ikke klør? 
Eller, garn generelt som ikke klør...

Det er ikke så lett å få tak i gitt!
Jeg henvendte meg til nettsiden
for å høre om kanskje de hadde det. 
Det lå liksom litt i navnet følte jeg.

Og så rett som jeg hadde! Her finnes det masse godt garn, til kjempefine priser!
Det mjuke importerer kvalitetsgarn fra Italia, hvor flaggskipet er merino ekstra fin
og kasjmir/silke. 
Leverandøren av dette garnet heter så mye som

I nettbutikken finner du et stort utvalg av forskjellige garntyper og  produkter. 
Anbefales! Jeg kommer nok til å handle mye her fremover.

Jeg var så heldig å få noen nøster fra dem i posten 


Fantastisk deilig garn.
Og siden vi må være en natt til på sykehuset, har jeg sendt min 
kjære hjem for å hente dette garnet, så jeg har noe å bedrive tiden med...
Men, hva skal det bli? 

hmm....


Håper dere alle får en kjempefin høst helg!

Ps: Til dere som blir litt forvirra av bloggen min i dag, så driver jeg og tester ut bakgrunner :P

4 kommentarer:

  1. Takk for tips, jeg skal prøve det og!

    SvarSlett
  2. Dette er også mitt favorittgarn! :) men synest de hadde så lite utvalg i farger ......

    SvarSlett
  3. Jeg fant hele 25 forskjellige farger, synes ikke det var lite utvalg akkurat....

    SvarSlett