onsdag 12. oktober 2011

Lilla Pannebånd

En god venninne fikk et pannebånd av  meg i vår, og hun likte det så godt at hun ville ha et til et!
Det er jo så gøy når noen blir fornøyd med det jeg lager.

Jeg ville jo lage det litt annerledes, så jeg brukte et annet garn, og samme mønster som denne "buffen"

Eskimo garn, og pinne nr 9


Dette paret med knapper fikk jeg fra Frankrike sist gang "svigers" var på besøk. 
Det var bare to av dem, så de er litt unike. Syns de passet perfekt til fargen på pannebåndet. 

Syns det ble fint jeg! 


I dag når jeg var i byen, måtte jeg jo innom garnbutikken selvfølgelig, og der handlet jeg inn litt mer eskimo garn, så nå er det vel på tide å begynne med julegavene ;) 

Jeg fant også dette Polaris garnet, som jeg skal teste ut. Det er nesten som eskimo, bare tykkere. Hærlig! Sjekk den heklekroken!!
Det er pinne nr.15



Hva skal jeg lage av dette tro?









2 kommentarer:

  1. fint at du fikk brukt dem, ikke alltid lett.
    'svigers'

    SvarSlett
  2. For et nydeligt pannebånd, og knappene var kjempesøte :)

    SvarSlett