torsdag 20. oktober 2011

Hvem vant??

Da var dagen for å trekke giveaway kommet!

Jeg var så heldig å få samarbeide med Villa perlesukker i denne giveawayen.
Premien var disse geniale utstikkerne


De kan brukes til masse kreativ baking,
og jeg anbefaler og stikke innom bloggen
for å få inspirasjon og oppskrifter.

Jeg brukte random.org for å trekke vinneren.
Det ble tatt 34 lodd.  


Lodd nr 15 vant!

Og den heldige vinneren er 


Hurra for deg!! :) 

---------

Det blir faktisk ikke lenge til jeg skal ha en til giveaway, for å feire mine 20.000 besøk!
Så følg med ;) 

ha en fin kveld videre.



3 kommentarer:

  1. JIPPI JEG VANT :-)
    Denne premien gleder jeg meg til å få i posten :-)

    SvarSlett
  2. Heia :-) Sendte æ dæ adressen min eller gikk d i glemmeboka mi? :-) æ e en smule i ammetåka enda hehe :-)( 2 år etter)

    SvarSlett