søndag 10. april 2011

Utstyr til den lille

Må jo innrømme at jeg allerede har begynt å drømme litt om diverse utstyr til den lille. Noe vil jeg kjøpe nytt, mens andre ting kan godt kjøpes brukt. En av tingene jeg har veldig lyst på nytt er vogn. Det er jo ganske dyrt, men jeg er villig til å invistere litt i en SKIKKELIG vogn, som tåler litt. Den skal faktisk brukes hver dag Den skal være praktisk og lett å trille. Jeg har forelska meg litt i ei vogn fra Emmaljunga.
Den heter City Cross, og jeg har hørt utrolig mye bra om den. Den blå er min favoritt!
Bildet viser jo kun sportsdelen, men bagg må vi jo også selvfølgelig ha. 

Når det gjelder soveplass til babyen, har jeg sååå lyst på en vugge. Så kjøpe sprinkelseng som han kan ha når han blir rundt 5-6 mnd. Jeg har enda ikke funnet noen vugger på nett som jeg syns er fine. Jeg er ikke så veldig fan av de vuggene som er hjemmesnekra. 
Jeg har utrolig lyst på en som ligner på dette:


Syns den er så utrolig søt! Men, den er ikke vuggefunksjon på, noe som er veldig dumt. Ellers hadde jeg kjøpt den der på flekken! Om du vet om hvor man kan få kjøpt noe sånt, så rop ut!

Stellebord har jeg egentlig ikke tenkt på enda... Vi har det så trangt på badet, pga et alt for stort og upraktisk badekar. Vi vurderer å selge det, for å bytte ut i dusj. Da får vi et større bad + at vi har god plass til stellebord. For det skal stå på badet. Når vi brukte stellebord til dattera mi, hadde vi det på rommet hennes, pga plassmangel på badet. Utrolig upraktisk ! laaang vei til vask var ikke noe særlig gitt.

Det er jo mye småtteri man må ha og, som jeg nesten ikke har begynt å tenke på enda. Det meste av utstyret fra dattera mi fikk vi brukt, så det er kasta nå. 
Satser på å få låne litt, og kjøpe endel ting brukt. 


1 kommentar:

  1. Emmaljunga city cross er kjempe bra=) Elsker den vogna! HAr vogndilla og kjøpte den roosa:P men nå angrer jeg vil ha krem hvit:P hihi

    bare si fra om du vilkjøpe kruven min alsa:P ;) ELSKER BLOGGEN DIN DEN ER SÅ FIIN!<3<3<3

    SvarSlett