tirsdag 31. mai 2011

Babypledd prosjekt

Endelig har jeg bestemt meg hvordan pledd lillegutt skal få. Det har vært mye frem og tilbake... Tenkte egentlig å lage et i bestemorruter, men etter litt mye ruter for tida,  pga Bestemorswapen så ville jeg prøve noe annet. 
Jeg bladde litt i hekleboka mi, for så se om jeg fant et passende mønster, å fant dette sikksakk mønsteret som jeg synes er utrolig fint.  
Så var det garn da... det måtte jeg jo og ha, noe som ikke var for tynt, og ikke for "hardt"
Fant i går et nydelig bommulsgarn som passet perfekt! Helårsgarn fra rauma. Mykt og godt. Det er heller ikke så tynt, noe som gjør at jeg kan bruke pinne nr 4. 

Jeg har såvidt begynt på det, men syns det ser ut til at det passer fint 


Mønstret fant jeg i denne boka


Den er helt super, og forklarer veldig godt hvordan det skal gjøres. Anbefales!! 

Jeg må handle mere garn tror jeg. For dette garnet var en fryd og jobbe med! :)


Ha en flott dag alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar