tirsdag 3. mai 2011

Små gleder

I dag fikk jeg nok en liten søt pakke i posten! Flere knapper! WEE! Får masse inspirasjon bare jeg ser de flotte knappene som stadig kommer flyvende over verden for så å lande i postkassen min :) Idag fikk jeg noen kjempefine tre-knapper jeg har bestilt (nok engang på ebay) Syns de var utrolig kule! Spesielt de stooore svarte! 


Skal nok pynte opp noe fint med de der ja! 

Jeg venter på noen heklenåler jeg har bestilt, og når jeg får dem skal jeg sette igang med litt andre prosjekter:) 

mens jeg venter på dem, hekler jeg litt smånips med det garnet og de nålene jeg har. I går lagde jeg litt nytt liv til nøkkelknippe mitt. Ikke akkurat store jobben, men så lett å få litt farger i tilværelsen! 


Spiraler med fastmasker


Og en helt enkel en i brunt og gult :) 

---------------------------

Ellers sitter jeg bare å syns synd i meg selv i kveld. Hjemme alene, og har vært hos tannlegen og trekt en visdomstann! Skumle greier, og jeg gruver meg til bedøvelsen går ut ! 
Men takk og pris for at tanna endelig er ute!

------------------

om 3 dager reiser jeg sammen med min kjære og min datter på ferie til frankrike! Vi gleder oss skikkelig! Tenkte jeg skulle finne noe fint til giveawayen min der borte ;) 

------------

Ha en flott kveld godt folk! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar